lørdag den 17. december 2016

PostNord kan

Jeg har i dag sendt en mail til PostNord - glæder mig til at høre deres svar

"Jeg har en kommentar vedr. pakken med nummeret: 01997510862596
16.12.2016 kl. 16:14 får jeg at vide, at pakken er leveret på min adresse (se vedhæftede fil med billede af mailen). Forinden da har jeg kl. 11.41 fået at vide (i jeres app), at jeg ikke var hjemme, da pakken blev forsøgt afleveret (se vedhæftede skærmbillede).











Hvordan kan den være afleveret kl 16.14 og sendt videre kl. 11.41? (Hvis I har knækket koden ifm tidsrejser, så hører jeg gerne nærmere).
Senere (17.12.2016 kl. 11:41) står der så, at pakken, nu uden omdeling, kan afhentes i Føtex. Hvordan kan en pakke, der er forsøgt afleveret være uden omdeling?
Jeg er selv uddannet inden for kommunikation, men har svært ved at gennemskue jeres formuleringer - stakkels pensionister mm og nydanskere, der måske har det svært med det danske sprog... Hvordan de finder ud af, hvor deres pakker er, er mig en gåde.
Som de sidste to kommentarer - hvem er I? Det ene sted underskriver I jer med PostNord - Det andet sted med PostDanmark. (Se igen vedhæftede billede af mailen).

"Den forventede ventetid er på én (pause) minut" - nej, den er på ét minut.
MEN - jeg fik en super god service, da jeg ringede til jeres kundeservice i dag kl. 11.30."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar